Järvenpään Vasemmisto kutsuu puolustamaan tasa-arvoa

Viikko alkoi farssilla. Siinä saatettiin päivänvaloon Suomen Perusta -ajatuspajan huomiota herättänyt julkaisu. Julkaisuun kiinteästi liittyneen Perussuomalaiset-puolueen edustajille tuli äkillisesti kiire irtautua julkaisusta – ilmeisesti lähinnä kohun takia.

Muka "vasemmistopopulistiseen valtamediaan" kohdistetusta "filosofisesta tutkimuksesta" tursuaa lukijan silmille naisvihaa, miehisen raiskaamisoikeuden julistamista ja rasismia. Kyseessä on valitettavasti vain yksi näytös naisvihan ja rasismin normalisoimisen jatkumossa. Näin ei voi jatkua. Näin ei saa jatkua.

Järvenpään Vasemmisto tuomitsee kaikki tasa-arvoon kohdistuvat hyökkäykset – olivatpa nämä sitten tekoja, puheita tai näennäistieteellisiä "tutkimuksia". Turvallisuuttamme järkyttäville ja yhdenvertaisuutta romuttaville ilmiöille ei sijaa yhteiskunnassamme ole.

Kutsumme kaikki järvenpääläiset puolustamaan tasa-arvoa. Odotamme, että varsinkin järvenpääläiset poliittiset ryhmät haluavat olla osa ongelman ratkaisua eivätkä osa ongelmaa.

Tervetuloa mukaan!

Järvenpään Vasemmistoliitto